Unieke smaakmakers
Arla
Klant:
Arla
Locatie:
Utrecht
Diensten:
Campagnevideo's en fotografie
Datum:
oktober 2024
Arla is op zoek naar young professionals die hun team op het hoofdkantoor in Utrecht komen versterken. Wij bedachten drie korte campagnevideo's die ingezet konden worden voor een online wervingscampagne. Daarnaast maakten we flitsende foto's. Alle mensen die je ziet in de video's zijn echt medewerkers van Arla. De content is gemaakt in het spiksplinternieuwe kantoor in hartje Utrecht. Tot slot hebben we styling ingezet om de Arla-kleuren groen en geel terug te laten komen, zodat alles 1 mooi geheel wordt.
Op basis van het career, cause, community model van Abraham Maslow’s hebben wij drie campagnevideo’s gemaakt. Dit zijn de 3 belangrijkste motivatoren die naar voren zijn gekomen in zijn onderzoek m.b.t. het stimuleren van de tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers. Elk “c” hebben we toegespitst op Arla.
Meer blikvangers
Laten we eyeqatcher worden
Get in touch
Content die er écht toe doet. Waar je de juiste snaar mee raakt. En waarbij je een eerlijk beeld geeft over de organisatie, collega’s en vacatures.