Het beste van melk
Vreugdenhil
Klant:
Vreugdenhil
Locatie:
Gorinchem
Diensten:
Video + fotografie
Datum:
september 2024
Vreugdenhil Dairy Foods verwerkt meer dan een miljard kilogram melk per jaar in duizenden tonnen melkpoeder, die ze wereldwijd naar 130 landen exporteren. Dat is nogal wat en daarom zoeken ze nieuwe collega's die hier aan bij willen dragen. Om die reden hebben wij, in samenwerking met Brandmannen, content gemaakt voor een online- en offline wervingscampagne. We hebben een employer branding video geschoten om naamsbekendheid te genereren op de arbeidsmarkt. Daarnaast hebben wij vlogs gemaakt, zodat de kijker een kijkje in de keuken kreeg in de fabriek van Vreugdenghil. Tot slot hebben we foto's gemaakt die ook voor de campagne werden ingezet.
Het maken van vlogs is een super spontane en authentieke manier om potentiële kijkers te inspireren. Op een laagdrempelige manier lieten medewerkers van Vreugdenhil zien hoe een dagje werken eruit ziet.
Meer blikvangers
Laten we eyeqatcher worden
Get in touch
Content die er écht toe doet. Waar je de juiste snaar mee raakt. En waarbij je een eerlijk beeld geeft over de organisatie, collega’s en vacatures.